RMMICT@FACEBOOK

Khamis, April 11, 2013

Aplikasi Pendokumentasian PBS ICT v2

Aplikasi Pendokumentasi PBS ICT kini berversi baru. Bagi guru-guru yang telah mendapatkan versi terdahulu tidak lagi perlu memohon yang baru kerana saya akan menghantar terus melalui email. Untuk guru-guru ICT yang belum mendapatkan aplikasi GC ICT SMK Dato Ahmad Lenggong ini, anda boleh mendapatkannya di SINI. **** Bagi pengguna ICTIS2012, yang masih ingin meneruskan versi ini  terdapat ralat yang telah dikenalpasti..



Ada dua ruang untuk masuk markah:
 
1. ISF and BSF -> Pilih Tahun SPM -> Double click pada mana-mana Aspect ID (yang ini TIADA ralat)
 
2. ISF and BSF -> Pilih Tahun SPM -> Batch Score Board -> ISF (yang ini ADA ralat dan telah dibetulkan)
 
Kepada yang dah masuk markah sekerat jalan di dalam ICTIS2012 tak perlu key in semula semua markah yang telah dimasukkan.
 
Anda boleh guna Utiliti Import yang disediakan untuk Import dari ICTIS2012 yang telah digunakan.
 

0 comments :

Kata-kata Bermakna


"Inovation has nothing to do with how many R&D dollars you have. It's not about money. It's about the people you have, how you're led, and how much you get it....It's rare that you see an artist in his 30s or 40s able to really contribute something amazing- Steve Jobs"..."If you born poor, it’not your mistake. But if you die poor, it’s your mistake....I don't know' has become 'I don't know yet....Your most unhappy customers are your greatest source of learning - Bill Gates"