RMMICT@FACEBOOK

Selasa, Februari 01, 2011

Tahu Potong Je...

Saya tidak pandai sangat guna photoshop. Saya cuma tahu potong je. Membuat muka depan buku rancangan pelajaran pada setiap awal tahun merupakan kegemaran saya. Tahun ini seperti biasa saya membuatnya dan juga untuk rakan-rakan yang biasa minta saya buat. Pada tahun ini saya potong gambar mereka dan cantumkan dengan perisian mengedit gambar yang lain. Lihat lah sendiri hasil yang tak seberapa lawa ni...































4 comments :

nora shaari berkata...

ni dah kira pandai la ni.....

nora shaari berkata...

ni dah kira hebat la dik oi....

Fuddlo berkata...

haha... tq..sebenarnya..potong pun tak berapa pandai lagi...

Chentakasihcheqsu berkata...

mmemang terbaek,akak tiap thn tempah,klu blh sampai pencenlah!

Kata-kata Bermakna


"Inovation has nothing to do with how many R&D dollars you have. It's not about money. It's about the people you have, how you're led, and how much you get it....It's rare that you see an artist in his 30s or 40s able to really contribute something amazing- Steve Jobs"..."If you born poor, it’not your mistake. But if you die poor, it’s your mistake....I don't know' has become 'I don't know yet....Your most unhappy customers are your greatest source of learning - Bill Gates"