RMMICT@FACEBOOK

Selasa, Mac 13, 2012

Gambar Ter"delete" !!! Dapatkan Semula (2)

Baru-baru ini gambar dalam MMC saya ter"delete" lagi dengan tidak sengaja. Pada mulanya dengan rasa sangat yakin saya menggunakan perisian yang saya telah war-warkan sebelum ini bagi mendapatkan semula gambar yang telah hilang. Saya mula berasa goyang kerana tidak berjaya !! Maka saya guna satu lagi perisian yang biasanya memang tidak menghampakan iaitu Getbackdata. Juga tidak berjaya !! Maka tercari-carilah saya di Brothersoft (sebuah laman bagi mendapatkan berbagai jenis perisian).. Lepas satu perisian ke perisian yang lain. Ada yang berjaya namun perlu serial number bagi membolehkan gambar di simpan di pc..Di saat-saat hampir fed up  dan seperti biasa berlaku, sebuah perisian muncul menyelamatkan keadaan.. Dapatkan Pandora Recovery .. paling penting seperti biasa juga... PERCUMA

0 comments :

Kata-kata Bermakna


"Inovation has nothing to do with how many R&D dollars you have. It's not about money. It's about the people you have, how you're led, and how much you get it....It's rare that you see an artist in his 30s or 40s able to really contribute something amazing- Steve Jobs"..."If you born poor, it’not your mistake. But if you die poor, it’s your mistake....I don't know' has become 'I don't know yet....Your most unhappy customers are your greatest source of learning - Bill Gates"