RMMICT@FACEBOOK

Isnin, Oktober 03, 2011

Bermacam Ragam Bermacam Gaya

Sudah agak terlalu lama saya tidak ke stadium menonton bola sepak. Menonton perlawanan piala Sultan Selangor sabtu lalu mengingatkan kembali nostalgia dulu-dulu. Apa yang saya perhatikan, ragam dulu dan ragam sekarang tidak banyak bezanya. Musykil jugak saya, apakah benar penonton yang hadir (khusus untuk remaja) benar-benar menyokong ataupun  keseronokan bersama kawan semata-mata. Yelah, jika tidak masakan bila pasukan menang baru penuh stadium, bila kalah tak mahu datang. Saya minat bola, tetapi tidakah sampai mebaling objek ke padang sampai FRU pun hampir kena...nak cari nahas agaknya... bagi saya, jarak yang jauh membataskan kehadiran ke stadium.

0 comments :

Kata-kata Bermakna


"Inovation has nothing to do with how many R&D dollars you have. It's not about money. It's about the people you have, how you're led, and how much you get it....It's rare that you see an artist in his 30s or 40s able to really contribute something amazing- Steve Jobs"..."If you born poor, it’not your mistake. But if you die poor, it’s your mistake....I don't know' has become 'I don't know yet....Your most unhappy customers are your greatest source of learning - Bill Gates"