RMMICT@FACEBOOK

Khamis, Disember 03, 2009

Google Wave Account

Kini saya telah mempunyai akaun google wave !! Bagi yang baru mengenalinya boleh membaca pos saya yang terdahulu tentang google wave atau terus ke SINI. Saya kini dalam proses mengeksplorasi google wave ini. Kepada sesiap yang berminat, anda perlu mendaftar dengan google. Dalam beberapa harii google akan memberikan akaun google wave anda... Jika sesiapa yang telah mempunyai akaun google wave ini, sila-sila lah berkongsi pengalaman anda menggunakannya.

2 comments :

Penjejak berkata...

bila saya open page tuan yang ni, ada dua kali pop up error menyatakan ada kegagalan fungsi dari google wave tuan... apa yg terjadi tuuuu...saya x faham pape...hehe

Penjejak berkata...

ha ah.. error tu dah hilang dah. tuan tak mahu ke tulis tentang google wave dalam bahasa pasar (mudah difahami)...heh.

Kata-kata Bermakna


"Inovation has nothing to do with how many R&D dollars you have. It's not about money. It's about the people you have, how you're led, and how much you get it....It's rare that you see an artist in his 30s or 40s able to really contribute something amazing- Steve Jobs"..."If you born poor, it’not your mistake. But if you die poor, it’s your mistake....I don't know' has become 'I don't know yet....Your most unhappy customers are your greatest source of learning - Bill Gates"