RMMICT@FACEBOOK

Selasa, April 19, 2011

Belajar Buat Blog

Selalu juga saya diminta untuk mengajar bagaimana membuat blog. Bukan tidak mahu atau kedekut ilmu, tetapi oleh kerana masa dan tempat yang tidak sesuai saya selalu meminta mereka membuka sendiri blog yang mengajar kita bagaimana membuat blog. 2 blog yang selalu dipromosi oleh saya adalah http://maribinablog.blogspot.com dan http://teknikbuatblog.blogspot.com . Saya rasa, blog-blog ini sudah cukup untuk membantu sesiapa yang mahu belajar membuat blog.Terima kasih kepada kedua-dua blogger blog ini.

1 comments :

hanafi berkata...

terima kasih kongsi 2 blog tuh... masih tgh nk membaca lagi.. mungkin boleh apply kat blog aku.. walaupun aku tak guna blogspot.com

Kata-kata Bermakna


"Inovation has nothing to do with how many R&D dollars you have. It's not about money. It's about the people you have, how you're led, and how much you get it....It's rare that you see an artist in his 30s or 40s able to really contribute something amazing- Steve Jobs"..."If you born poor, it’not your mistake. But if you die poor, it’s your mistake....I don't know' has become 'I don't know yet....Your most unhappy customers are your greatest source of learning - Bill Gates"