RMMICT@FACEBOOK

Selasa, April 12, 2011

Mesyuarat Panitia ICT Negeri Selangor 2011

Bertempat di Dewan Utama Jabatan Pelajaran Selangor, mesyuarat panitia ICT Negeri Selangor telah diadakan. Ini merupakan mesyuarat kali pertama pada tahun ini.. Pengisian mesyuarat pada kali ini adalah berkaitan analisis matapelajaran ICT SPM 2010. Guru-guru yang kebanyakan ketua panitia ICT turut didedahkan dengan langkah-langkah pengisian headcount untuk sekolah masing-masing. Setelah...
hampir 2 tahun setengah menganggotai Jawatankuasa Panitia ICT dan berperanan sebagai Timbalan Pengerusi, akhirnya tibalah masa jawatankuasa ini dianggotai pula oleh muka-muka baru keseluruhannya. Tahniah dan semoga jawatankuasa yang baru ini dapat menggerakkan lagi panitia ICT seluruh ICT selangor dalam perkongsian ilmu dan maklumat secara amnya dan meningkatkan lagi pencapaian pelajar yang mengambil matapelajaran ICT khususnya.

0 comments :

Kata-kata Bermakna


"Inovation has nothing to do with how many R&D dollars you have. It's not about money. It's about the people you have, how you're led, and how much you get it....It's rare that you see an artist in his 30s or 40s able to really contribute something amazing- Steve Jobs"..."If you born poor, it’not your mistake. But if you die poor, it’s your mistake....I don't know' has become 'I don't know yet....Your most unhappy customers are your greatest source of learning - Bill Gates"