RMMICT@FACEBOOK

Sabtu, Oktober 03, 2009

Mudahnya Copy & Paste

Jika ada pergi ke ruangan muat turun, lihat di bahagian bawah sekali...Bahagian ini adalah modul-modul ICTL dari Kementerian Pelajaran Malaysia. Saya awalnya cuba untuk membuat link bagi setiap satu modul-modul tersebut..Oleh kerana terlalu banyak saya rasa agak tidak berbaloi membuatnya. Saya kemudian membuka blog rakan saya dan terjumpa modul-modul ini.Maka saya secara cuba-cuba , drag all, copy dan kemudian paste kan ke dalam blog saya. Tanpa disangka-sangka link ke KPM masih boleh berlaku walaupun cuma  copy & paste. 














Maka mudahlah kerja saya.. Sebelum ini tak pernah la pula sesiapa memberitahu saya bahawa cara ini boleh dibuat. Kadang-kadang pengetahuan datang apabila kita cuba atau try & error. .. sekadar berkongsi...

0 comments :

Kata-kata Bermakna


"Inovation has nothing to do with how many R&D dollars you have. It's not about money. It's about the people you have, how you're led, and how much you get it....It's rare that you see an artist in his 30s or 40s able to really contribute something amazing- Steve Jobs"..."If you born poor, it’not your mistake. But if you die poor, it’s your mistake....I don't know' has become 'I don't know yet....Your most unhappy customers are your greatest source of learning - Bill Gates"